Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: What'up?

Sunday, September 04, 2011

What'up?

Wo-fuckin-ow. Vad sjutton har hänt nu. Vilket superpass! Tog min vanliga runda och tänkte mig köra intervaller, men fick upp sånt flyt från början att jag sket i att stanna och körde snabbt hela vägen istället. Gick superbra. Stannade till i parken vid skolan här bredvid på slutet och körde lite armhävningar, benlyft och dips. Här började energin sina, men jag lyckades ändå genomföra övningarna med bravur. Supernöjd!

Å så va det roliga över, haha. Dusch och frulle och sen då? Får väl bli att försöka fortsätta rensa lite. Har en del att gå igenom. Problemet är att jag ju ska försöka sälja en del grejer... främst kläder. Jag har samlat på mig en hel del jeans genom åren. Vissa gillar jag inte alls och har därmed inte använt speciellt mycket. Och sen är det ju så att jag inte gillar jeans direkt mycket överhuvud taget. Så med Daniels hjälp och Traderakonto tänkte jag försöka sälja av det som går. Lord knows jag kommer behöva pengar om jag ska flytta här framöver. Problemet är ju bara vart jag ska göra av det jag ska sälja tills jag säljer det. Jag vill ju bli av med skiten på en gång. Får väl ordna en låda för sånt som ska säljas helt enkelt.

Och på tal om pengar och flytt. På skoj la jag igår in en gratis offertförfrågan på vad det skulle kosta med flyttfirma från Örebro till Göteborg... ni vet  när de bär ner, kör och bär upp. Första svaret kom idag. 9000 riksdaler! Haha, vilket skämt. Blir inget med det med andra ord. Det får helt enkelt bli att böna och be mina vänner om hjälp. Skit för det hade ju varit bra bekvämt. Men... ännu mer bekvämt är det att få städat såp är det nåt jag ska lägga pengar på här är det flyttstäd. Där hjälper ju RUT till också.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: