Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Happy Monday Folks

Monday, September 05, 2011

Happy Monday Folks

Inatt har jag drömt om mitt duschdraperi som jag slängde igår efter det gjort sitt. Normalt? Separationsångest? Allt jag kände hade likadant. Prick alla. Och så slaktade jag ett monster på toaletten i morse. Det första jag såg när jag satt mig för att tömma blåsan var en stor svart spindel som kröp på golvet vid handfatet. Alldeles för trött för att bli skraj tog jag en bit papper och fick tag på kräket. Så har jag nog aldrig vågat göra förut. Håller jag på att bli vuxen kanske haha.

Veckan kommer bli stentuff, men vem bryr sig. Jag är bara glad att veckan börjat och det snart (dock inte tillräckligt snart) är fredag!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: