Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Beheaded

Monday, September 12, 2011

Beheaded





Daniel var rar nog att bränna ut sex skivor till mig så jag har lite nytt i bilen när jag skulle åka hem igår. Det var bl.a Cannibal Corpse nya... makalöst bra! Immolation... suverän! och Beheaded. De senare har jag inte hört mycket av tidigare, men det är lätt ett av mina favoriter. Lyssna på låt nummer tre på skivan ovan. Låter otroligt likt Zyklon och då kan det ju inte vara annat än fantastiskt.


Det har varit en ganska bra måndag. Jag lever väl fortfarande på helgen antar jag för jag har gått omkring och varit på otroligt bra humör som jag faktiskt lyckats hålla dagen igenom trots vissa irritationsmoment som skulle kunnat förstöra. Hoppas det håller i sig hela veckan igenom.

Dax för lite träning nu. Blir inomhus för jag har helt enkelt ingen lust att ge mig ut igen idag.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: