Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sun(?)day

Sunday, September 04, 2011

Sun(?)day


Jag hade en usel eftermiddag igår. Humöret sjönk som en sten och jag var mer uttråkad än på länge. Tur jag hade denna film som jag lånat av Daniel. Den var verkligen skitrolig så har ni inte sett den bör ni göra det.

Det skulle ju bli så himla fint väder i helgen. Vad hände med det? Visst det regnade inte igår, men det var banne mig mest mulet hela dagen och det ser prick likadant ut idag. Inte för att det gör mig nåt alls. Blir mycket lättare att ta tag i mitt rensande då för det ska fortsätta idag. Kom inte så himla långt i går innan jag tappade lusten, men det blev i alla fall kanske tre skräppåsar och nu är det ordning i kökslådor och lådorna i ett av överskåpen i sovrummet i alla fall.

Men som vanligt ska vi ut och springa lite innan vi tar tag i nåt sånt.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: