Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: 3 grader

Saturday, September 17, 2011

3 grader

Fy in i helvete. Det är 3 grader ute.Jag var tvungen att titta en gång extra på termometern, men det stod samma. Usch, fy! Jag börjar nästan grina. Vill inte att det ska bli kallare. Mina händer har redan blivit rynkiga och snart kommer de spricka och se ut som en 90-årings igen. Kvällarna ligger jag under filten med tjocka mysbyxor och tröja och snart kommer inte ens det hjälpa. Jag HATAR kylan. Jaja, det är inget att göra åt. Ett halvårs plågor framför mig.

Igår var jag trött så trött. Jag satte på filmen Daniel skickat med mig, men somnade efter halva eftersom det inte var så där jättebra. Sen måste jag sovit en halvtimma eller nåt i soffan innan jag vaknade av att volymen var på max när tv:n slog på efter filmen. Varför är det så att det är så jäkla låg volym när man kollar på film jämt?

Jag höll mig vaken ett tag efter detta eftersom jag visste att Daniel skulle ringa när han nattat Dempa som är en riktig nattsuddare på helgerna. På andra sidan luren var en lika trött kille som tjej (jag då) så det blev ett kort samtal och sen till sängen. Skulle kunna säga att det var en av de tråkigaste fredagarna på länge.


Idag ska jag förhoppningsvis ut i skogen med mor. Plocka kantareller står på schemat. Vart vi ska vet vi inte. Alla säger att det finns så mycket, men med vår tur hittar vi väl inget... som förra året.

Men först ska jag väl klä på mig termobrallorna och ge mig ut och springa en sväng. Har faktiskt inte sprungit på hela veckan så det ska bli riktigt skönt... om jag får upp värmen det vill säga.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: