Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: I don't wanna!

Thursday, September 29, 2011

I don't wanna!

Inatt har jag sovit mer uselt än på mycket mycket länge. Somnade till en sväng vid 21.30... typ 5 minuter, men sen var jag klarvaken och det bara gick inte. Upp ur sängen och tillbaka... upp igen... och tillbaka och så höll jag på läääänge. Sen jag väl somnade har jag vaknat otaliga gånger och haft svårt att somna om. Har legat och kollat på klockan i några timmar nu innan jag bestämde mig för att jag inte orkade mer och gick upp. Känner att det kommer bli en jobbig dag.

Så hur stor lust tror ni jag har att sitta här nu och veta att jag har en lång arbetsdag framför mig? Jag är trött och jag vill bara tillbaka till sängen och krypa ner. Nu ska man väl inte gå in i dagen med en kass inställning men det känns som detta kommer bli en riktig skitdag.


Jag brukar tycka folk är ganska löjliga när de klagar på uppdateringar på Facebook. det handlar ju om vana oftast... men denna gång måste jag nog hålla med. Topphändelser liksom? Vem bestämmer vad jag tycker är topphändelser för jag får de mest konstiga uppdateringar placerade där. Uppdateringar av folk som jag inte haft nån kontakt med på evigheter och vars status varken fått många kommentarer eller gilla... så vad avgör? Dessutom fattar jag inte den lilla rutan till höger som uppdateras hela tiden. Vad är skillnaden på den och den vanliga. Rutan uppdateras hela tiden, men varför kommer inte det i det vanliga flödet?

Image and video hosting by TinyPic

No comments: