Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Fullt ös

Tuesday, September 13, 2011

Fullt ös

JÄLLAR vad det blåser. Helt plötsligt vart visst Örebro inblandade i stormen och det varnas för  vindar på 22 m/s. De må det blåsa nu för jag höll knappt på att ta mig hem. Det gjorde ont i ansiktet av grus och löv och det var nästan omöjligt att ta ett steg framåt ibland. Sitter här och är lite rädd nu att träden utanför ska komma in genom fönstren.

Det har varit fullt ös på dagen också. Även Malin var sjuk och jag, Åsa och Helén har sprungit i ett sedan morgonen. Vid 13.30 fick vi en kort matpaus och sen körde vi tills det var dax att gå hem. Jag har ont i mina fötter och är så trött att jag nästan spyr... men otroligt kul har det varit.

Jag hade tänkt springa ikväll, men det inser jag ju att det inte kommer gå. Vare sig pga stormen eller mina fötter. Får se om jag får energi att göra nåt annat istället här hemma.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: