Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tomorrow! Tomorrow!

Thursday, September 08, 2011

Tomorrow! Tomorrow!

I love ya, tomorrow, you're only a day away...

Vaknade i morse med ett lyckorus... i morgon när jag vaknar är det fredag och jag ska åka till Gbg igen. Happyness! Går inte att beskriva i ord hur mycket jag längtar. Vi har otroligt mycket på jobbet i morgon, men jag hoppas ändå kunna flexa ut lite tidigare så jag kan vara på plats när Daniel kommer från jobbet... kanske till och med hämta honom PÅ jobbet. Det är ganska mycket vägarbeten och kön in i Göteborg brukar vara lång så det tar tyvärr längre tid nu än vad det brukar, så det senaste är antagligen inte möjligt, men försöka går ju.

Men först... en förmiddag med cystometrier och en eftermiddag med inregistreringar i cancerregistret.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: