Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Min mamma

Friday, September 02, 2011

Min mamma

ja, då är hon äntligen hemma min kära mor. Var och mötte upp henne på stationen 16.10 och sen gick vi upp till henne en stund. Tyvärr var jag alldeles för trött (och hon med) för att det skulle bli nån längre stund, men det var gott att se henne i alla fall.

Det har varit en dag av full rulle på jobbet. Cystmottagning som jag gillar skarpt, men som är ganska jobbigt eftersom det är konstant ruljans. Efteråt snörade jag på mig skorna och traskade runt i hela 2 timmar innan jag skulle möta mamma. Tyvärr hade jag fel skor och nu har jag så ont i benhinnorna att jag knappt tar mig fram. Oh well, det må gå över tills imon för då är det morgonlöp som gäller.


Ikväll blir det mys och film. Tyvärr ensam. Ska strax hoppa i badet och sen blire lite suppersch i form av varma mackor framför "The Warriors". Men allra först ska jag installera mina nya trådlösa fjärrsströmbrytare så jag kan tända och släcka mina lampor med ett enda knapptryck. Lyx och bra för energisparandet.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: