Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Blött

Wednesday, September 07, 2011

Blött

Jag blev dyngsur på vägen till jobbet... och samma sak på vägen hem. Inte så trevligt. Kanske jag kan hitta mig ett schysst regnställ på Ullared på lördag.

har varit en bra dag. Alla dagar denna veckan har gått otroligt fort och det gillar jag skarpt. De har dessutom varit lite annorlunda vilket jag gillar ännu mer. Idag har jag ju t.ex varit på dagkirurgen på förmiddagen. Det är kul att kunna hålla lite av de pre och postoperativa rutinerna vid liv...  så som sätta nålar och ge intravenösa läkemedel o.d. Sånt som vi i princip aldrig gör på mottagningen.

Det gråa vädret gör mig lite omotiverad, men jag ska i alla fall träna lite ikväll. Får bli här hemma och jag sprang ju igår så det kan ju passa bra.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: