Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Morgonjava - dagens viktigaste kopp

Monday, October 26, 2009

Morgonjava - dagens viktigaste kopp

Tiden från det att jag slår på kaffebryggaren på morgonen tills kaffet är klart känns så otroligt lååååång.

Jag laddar alltid bryggaren på kvällen innan och sätter alltid på den det absolut första jag gör när jag kliver upp. Sen går jag på toa och tvättar ögera osv, men den är ändå aldrig klar när jag är redo att insupa den där dagens första kopp java. Bara att vänta lite till.

Dropp dropp dropp.

2 comments:

Linda said...

Min kära karl gjorde precis som dig. Föreberedde kaffet kvällen innan. Men nu har han fixat en kaffemaskin, bara att trycka på en knapp. Tyvärr så dricker jag inte kaffe, måste ha ett glas morgon pepsi för att få min dos av koffein:)

Hannastacia said...

Jag har funderat på kaffemaskin sååå många gånger. Kanske är dax att göra slag i saken.