Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: My sis n' me

Sunday, October 25, 2009

My sis n' me

Färdig! städat lyan. Efter att ha gått över varenda yta och pinal med dammvippan har jag bokstavligen stått på alla fyra och såpat golvet. Fasen, va jobbigt det var, men nu är det gjort. Stolt över mig själv.Skulle ju behöva gå över fönstren också, men orkar jag verkligen det???

Här breve ser ni ett foto av mig och min syster Camilla, som haft en given plats i mitt rum och senare min bokhylla i urminnes tider. Eftersom jag ser ut att vara typ ny där antar jag kortet är 30 år gammalt och syster borde vara runt 12. Jag gillar 70-talets mode... kolla bara min sparkdräkt... Fabulous! Jag har ju inte mycket av frisyr där, men systers går fasen inte av för hackor.

1 comment:

Camilla said...

Fan va snygg man va... gud frissan ar ju otrolig...:-)