Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Å, mina element är varma

Monday, October 19, 2009

Å, mina element är varma

Synd bara att det inte känns direkt i lägenheten. Freezing! Där är dock otroligt skönt att gå fram och ställa sig med händerna på't och kika ut genom fönstren. Jag tror jag kommer få en relativt behaglig vinter (jämfört med tidigare alltså) nu när min balkongdörr är lite tätare. Lite värmeljus, tofflor och filt och det blir nog ganska bra.

Behöver nya tofflor, men hittar inga jag är nöjd med. Har ni tips så dela gärna med er. De ska vara varma och framförallt ursnygga.

3 comments:

Eva said...

Åh, ja, jag letar oxå tofflor! Helst vill jag ju ha sånna där söta leopardtassar, eftersom dom jag har är helt utslitna, men det verkar vara omöjligt att få tag på om man har en storlek större än 31 :(

Loo said...

Jag har ett tips som inte är tofflor men nästan, å det är knähöga tjockt stickade sockor! Helst randiga (oväsentligt värmemässigt:). Men då får man värme över halva benen dessutom. Har hört att indiska ska ha fina.

Hannastacia said...

Haha, ja, jag har sett de på Indiska (även på ett par tassar i Gbg tror jag :D).. de är urtjusiga. Men jag tror det är tofflar jag behöver ändå... mer gå-vänligt