Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: VARNING! Low battery

Wednesday, October 28, 2009

VARNING! Low battery

Känns det som om du inte får något gjort på jobbet?
Tja, det är förmodligen sant.
Det här är veckan då ingen utnyttjar sin fulla kapacitet.

Med så mycket som 50% ska produktiviteten minska denna vecka enligt artikeln i Aftonbladet. Jag bidrag till den statistiken detta år. Jag vet om det är omställningen till vintertid som är värst, eller det faktum att Chucky håller mig vaken om nätterna, men jag har nog aldrig haft så lite energi och så svårt att ta tag i nåt som just nu. Jag sitter mest och stirrar framför mig. Hjärnan känns som en klump urtuggat tuggummi. Kan inte fokusera på nåt. Det är riktigt otäckt att vara så totalt energilös.

No comments: