Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Back in one piece

Saturday, October 24, 2009

Back in one piece

Jag hade såklart inte tålamod att vänta på ljuset utan gav mig ut. Att springa i mörker i ett spår täckt av höstlöv är förenat med hög risk för benbrott har jag nu fått erfara. Nä, jag bröt inga ben, men var på väg i backen x antal gånger. Pannlampa kanske vore något.

Tog vägen förbi tvättstugan på vägen upp och eftersom "Napolion Rex" inte börjat tvätta snodde jag tiden. Jag tror inte vi har någon Napolion Rex här ändå. Skönt att få det gjort också.

Solen har börjat gå upp nu, men det ser inte direkt ut som om det kommer bli så mycket till ljus idag. Gör inte mig ett skit... ganska skönt faktiskt. Vi gillar ju att mysa och vilket väder är bättre än detta?

No comments: