Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Starbucks i Sverige!

Thursday, October 22, 2009

Starbucks i Sverige!

Kafékedjan Starbucks Coffee Company, med rötterna i Seattle, USA, öppnar sin första servering i Sverige på Arlanda flygplats i början av nästa år, skriver bolaget i ett pressmeddelande.

Äntligen!!! som jag har väntat på detta. Arlanda besöker man väl inte så frekvent, men när kedjan väl etablerat sig här, tror jag Starbucks kommer sprida sig som löpeld... eller jag hoppas av hela mitt hjärta i alla fall.

3 comments:

Eva said...

Loveley! Det här har jag väntat på sen jag hörde er två gumor (du och Cicci Loo) första gången lovorda detta påfund.

Loo said...

Åh fyfan det var det bästa jag hört på åratal. Java chip frappuchino jippie!!!!!!!

mamsen said...

Yes, då blir det en frappuhino med colasmak, light så klart haha, direkt den 20 december, sen kommer det så klart att bli några fler i det stora landet i väster, love it.....