Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Huggen

Friday, October 30, 2009

Huggen

Jaha, I did it... vaccinerade mig alltså. Känns inte helt bra att jag svikit min egen vilja att inte ta, men solidariteten mot mina patienter tog överhanden. Darn!

Efter ca en timma domnade handen bort och jag fick en attack med otroligt illamående, men nu känner jag inte ett skit. Inte ont i armen eller någe. Hoppas det håller sig så.

3 comments:

CiBag said...

Jag tycker du ska vara stolt över att du är solidarisk! De finns alldeles för många egon i vaccindebatten... Hoppas nu bara att du slipper fler biverkningar!

Hannastacia said...

Stolt... tja kanske det, men jag tycker då rakt inte det är ego att tänka på sig själv i detta och avstå från att spruta in nåt i din kropp som möjligen kan förstöra din framtid om du har otur...

Christian said...

hade jag varit tvungen att ta sprutan pga mitt jobb, så hade jag tagit tjänstledigt tills faran var över. å andra sidan så har jag ju nästan obegränsat med pengar, vilket skulle möjliggöra detta :D