Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Chucky ruined my day

Tuesday, October 27, 2009

Chucky ruined my day

Bristen på sömn i natt har satt sina spår vill jag säga... jag har gått omkring som en levande död hela dagen. Jäkla Chucky... i natt må han ska lämna mig i fred.

En miljon
människor ska nu ha fått vaccinet. Jag är ensam kvar av mina kollegor att inte tagit vaccinet. Jag hade sån tur att jag vart nummer 11 och det går 10 personer på en flaska. Alltså inget att fundera på, för man blandar ju inte en ny flaska fören man har 10 personer att hugga i armen. De flesta har kännt sig hängiga. Vissa har haft så ont i armen att de inte kunnat röra den, en fick problem med svidande, rinnande ögon och i princip alla vart yrsliga och mådde illa. Ja, det måste va riktigt fina grejjer det där.

No comments: