Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mandelbiskvier

Saturday, October 24, 2009

Mandelbiskvier


När jag va yngre åt jag dessa som godis jämt, men sen tycks jag ha glömt dom. Jag minns hur det började. Vi fick nyponsoppa på fritids med fibertoppar i och när jag försökte beskriva dem för mamma köpte hon hem mandelbiskvier åt mig och jag föll pladask.

Sen har jag inte tänkt på dom på många år, men för ett tag sen såg jag dom i affären. Köpte dom inte då, men har inte kunnat sluta tänka på dom och idag slog jag till.

Har suktat efter påsen hela eftermiddagen, men inte öppnat den eftersom jag ville att allt skulle vara perfekt innan. Nu när jag badat, tänt massor med ljus och krypit ner under filten i soffan är det äntligen dax!

4 comments:

Loo said...

Mysunge!

Hannastacia said...

YUP! :D

Staffan Svärd said...

Mandelbiskvier, nyponsoppa, glass...

Hannastacia said...

ojojoj, men i dag blir det a'naturell