Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nadya igen

Sunday, October 25, 2009

Nadya igen

Ja, herredjävlar… 14-barnsmamman Nadya Suleman tog i går med sina åtta yngsta ut på halloweenpromenad. ”Octomom” hade klätt ut sig själv till gravid nunna – och lät barnen vara … ja, ungdjävlar.


Slog på TV:n och klickade upp Aftonbladet samtidigt och skrämmande nog får jag se denna artikel i tidningen samtidigt som jag hör Dr.Phil säga hennes namn på TV. Jag tycks inte slippa undan henne. Hon dyker upp överallt.

När jag lyssnar på Dr.Phil skäms jag nästan. Han förklarar varför han sänder så mycket om Nadya och påstår att det ska vara för att hjälpa henne och de 14 barnen... att han inte har nån sensationsjournalistisk baktanke alls. När han förklarat det för hundrade gången blir det nästan pinsamt uppenbart att han försöker rättfärdiga den egentliga anledningen... att det drar otroligt mycket tittare och därmed otroligt mycket klirr i kassan till doktorn.

2 comments:

Eva said...

Då kan jag ju berätta att innan du skrev ditt första inlägg om Nadya, skrev jag faktiskt till dig på msn just för att jag försökte komma på vad det var den här kvinnan hette och jag tänkte att du säkert vet det.

Hannastacia said...

creeeepy