Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: YEay!

Wednesday, November 02, 2011

YEay!

Jag har i alla fall lyckats med nåt gällande min bil. Byta lampan that is. Gick raka spåret till bilen efter jobbet och kollade om det fanns en sportmössa att jag skulle klara av det och vips hade jag tagit ut lampan! Drog sedan raka spåret till macken, köpte en ny och satt in den. I rule!

Dock starta inte bilen helt klockrent. Jag fick gasa en hel del för att den skulle kicka igång. Darn. Kanske är det bäst att köpa ett nytt batteri till vintern. Eller åtminstone hitta nån som har en laddare och försöka ladda upp det.

Idag har det varit en helbra dag på jobbet. Såg mastigt ut eftersom Malcolm som jag och Kata gick med i princip bara hade cystar. Dock är det ju som så att det spelar stor roll vilken läkare man går med och men man jobbar med och jag har nog aldrig varit med om en så smidig mottagning. Vi var klara till prick 12.00 och lunch. På eftermiddagen struntade jag i att gå upp till mitt och stannade på mottagningen. Det var lite smått att göra, men ganska lugnt och det gav tillfälle till lite kvalitetstid med kollegorna. Vi hade det riktigt mysigt faktiskt, jag, Helén, Kata och Emma.

Imorgon är det torsdag och äntligen dax för Göteborg och Daniel igen. Skrivbordet jag ska ge Dennis ligger i bilen och det ska jag skruva ihop och fixa upp och igång datorn åt Dennis har fått medan Daniel jobbar på fredag tänkte jag. Ska nog åka en sväng till Backaplan också och se om jag hittar nåt häftigt skrivbordsunderlägg och sånt också. Så kul att fixa till lillgrabben.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: