Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia

Tuesday, November 22, 2011

Å, vad tisdagar suger! Bara vetskapen om att det är tisdag får en ju att bli trött och nere. Konstigt för måndagen borde ju vara värre. När man varit ledig och har hela veckan kvar typ, men nä, det är nåt med tisdagar. Blä, säger jag bara. Jag kunde i alla fall inte fått en bättre dag att vara på dagkirurgen för tisdagen var ju ännu värre när allt bara var samma som resten av veckan.

Jag tror minsann jag ska sätta upp lite lampor ikväll. Det är ju första advent i helgen och då kommer jag ju inte vara hemma. Ser fram emot att hänga upp min ljusslinga på gardinen. Den gör det så himla mysigt att hänga i vardagsrummet.

Dax att gå.
Hoj

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Macarons Recipes said...

Greatt blog you have here