Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Wisdom

Sunday, November 13, 2011

Wisdom

True Talant... vilken skit. Har inte sett det förr, men ingen av dom kan ju sjunga ett dyft. Låter ju helt skit... eller är jag tondöv... fast år fel håll typ?

Jaja, ska inte lägga energi  på att störa mig på sånt skit. Jag har ont i magen ikväll. Kan bero på rostmackor. Varför är det så himla gott med vanliga rostmackor med smör och ost? Man kan ju i princip äta upp hela bröpåsen utan att blinka. Nu gjorde jag tack och lov inte det för då hade jag nog haft mer ont i magen, men 6 st slank ner utan problem... då i alla fall. Nu har jag ju problem i form av smärtande mage. Darn... och jag vet ju att jag kommer få lida för detta imon ännu värre. Varför så dum?

Nu är söndagen tack och lov snart över. Ny vecka och återigen nåt att se fram emot. Fredag och darlings ankomst. Må det gå snabbt.

Ni får inte missa Wisdom in Chains på Skjul 46 i Göteborg den 16:e december!

Gonatt folks


Image and video hosting by TinyPic

No comments: