Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kommer jag nånsin tina?

Sunday, November 13, 2011

Kommer jag nånsin tina?

Det blev lite ändrade planer idag. Jag hängde på låset på gymmet 10.00, sprang 30 minuter på löpbandet och körde 30 minuter styrka på det... so far as planned. Men sen visade det sig att Emma köpt sig en iPhone igår och inte riktigt fick det att funka så direkt efter gymmet tog jag Atosen och drog iväg till Norra Bro för lite iPhone-support och fika.

Emma bor i hus. Ett kallt hus. Jag skulle aldrig klara bo i hus tror jag eftersom alla som bor i hus har så jäkla kallt. Jag förstår dom för el är inte billigt, men jag skulle aldrig klara av att snåla på värmen utan skulle istället bli ruinerad av kostnaden. Vi lyckades få igång mobilen och jag hjälpte henne med lite appar och sånt nödvändigt, men efter två timmar i huset kunde jag knappt röra mina leder. Kom hem och trots kaffe och varm filt kunde jag inte återfå värmen. Det hela slutade med att jag la mig ner i de varmaste kläder jag kunde hitta under filten och kollade på UFC. Direkt efter galan somnade jag som en stock och sov gott i nån halvtimma.

Nu, lika frusen känner jag att det är dax för ett bad för det är nog det ända sättet att återfå någon slags cirkulation i min arma kropp.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: