Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Can't wait

Thursday, November 03, 2011

Can't wait

Vaknade som vanligt alldeles för tidigt. Darn! Men... i morgon har jag ju sovmorgon i alla fall. Can't believe i it's finally torsdag! Det är ju bara för härligt. Synd bara att man måste jobba en massa timmar först, men nu ska vi inte klaga på det utan glädjas över att jag snart drar iväg.

Sitter här och är skitnervös för att inte bilen ska starta. Vad gör jag då? Och ännu värre om den inte startar sen när jag ska åka... eller på nån mack mitt ute i ingenstans mellan Örebro och Göteborg. Har i alla fall mammas startkablar i bilen så händer det får man väl hoppas nån är så pass snäll att de hjälper mig att kicka igång.

Hur ser helgen ut då? Jo... fredag ska jag som sagt bygga skrivbord till lillgrabben och se till att han har nånstans att läsa sina läxor. På kvällen kommer Andess på besök en svänga. Andess är alltid trevlig. Han kommer sedan åter tidig lördag eftermiddag för då ska Daniel laga god mat innan vi drar i väg på Gothenburg Deathfest som går av stapeln på Henriksberg klockan 17.00. Partaj och dömetall alltså denna kväll. Andess kommer med oss och sover i Tuve och söndagen startar med UFC-fest då UFC 138 sänds på lördagsnatten. Jag och Daniel kommer alltså inte få så himla mycket tid för oss själva denna helg, men så får det väl vara ibland. Kommer nog bli trevligt som sjutton i alla fall.

Uj, vilken lång morgon detta känns som. Vill ju iväg och komma igång med jobbet så dagen tar slut någon gång. Klockan lyser 5.42 så jag får allt hejda mig lite.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: