Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Cilya.se

Wednesday, November 16, 2011

Cilya.se

Gick ju alldeles utmärkt att träna idag. Trodde jag inte med den träningsvärk jag haft. Men det började faktiskt släppa under dagen och under eftermiddagen har jag mest varit stel när jag suttit en stund. Det och fylld av vätska. Musklerna fick sig en redig genomkörare och när jag tränar så stenhård blir jag alltid svullen i musklerna flera dagar efter. Brukar gå några dagar och sen kissar jag ur mig mängder man inte trodde va möjligt. Lustigt hur kroppen fungerar.

Körde Aerobics idag... samma som förra onsdagen. Ganska simpelt pass, utan en massa onödiga snurrar, vilket jag gillar så man kan ta i ordentligt. Dock är det inte i närheten av det i måndags.

Nu håller jag på att bli tokig av saknad här. Det går såååå himla sakta mot fredag. Ikväll ska Daniel och Andess ut på lokal och kolla när The Cheapshots spelar. För er som inte hängt med är det Dicks band och Dick är min bästa guma Cillans boyfriend och Daniels barndomskamrat. Hade velat hängt med och det hade jag kunnat göra om JAG BOTT I GÖTEBORG, men så jävla bra ska vi ju inte ha det.

Jaja, nu är det några timmar sedan jag tränade och jag har som vanligt glömt av de där med att man ska äta efter man tränat så det är väl hög tid att ta tag i det nu. Det och så ska jag kolla på lite kvinnliga fighters med bl.a Hanna Sillén. Cool tjej den.

Delar med mig lite av gumas fina smycken. Vill ni ha kan ni kika in på hemsidan. Do it!



Ja, det var väl vad jag hade att säga ikväll.Inte mycket alltså, men det får duga.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: