Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tokmyyys

Saturday, November 19, 2011

Tokmyyys

Å va mysigt det är att ha mitt hjärta här. Maten igår vart skitgod. Jag bjöd på hickorymarinerad helstekt fläskfilé, klyftpotatis, smörstekta kantareller och sås. Mumma om man får säga det själv. Sen var det bara mys hela kvällen framför tv:n med tända ljus,

Jag vaknar ju ganska tidigt som ni alla vet, men när Daniel är här kan jag gå upp en stund och sen har jag inga problem att gå tillbaka och lägga mig igen. Somnar till och med om. Underbart skönt att kunna göra det faktiskt.

Nu på morgonen har vi kollat på In The Name of the Father. Kommer ihåg när den kom... fruktansvärt bra film faktiskt. Daniel har precis hoppat in i duschen... sen är det min tur innan vi drar i väg till Turbolaget för att tippa innan vi drar vidare till O´Learys för Manchester City - Newcastle. Lovely!!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: