Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Som jag sovit!

Tuesday, November 15, 2011

Som jag sovit!

Passet i går tog knäcken på mig totalt verkar det som och jag somnade som en stock och vaknade som en stock. Skulle inte ha nåt emot att krypa ner under täcket igen och stanna där typ hela dagen. Halsen gör ont igen nu på morgonen. Jag väljer att ignorera.

Tisdag och veckans värsta. Dock har tisdagar blivit lite bättre sedan jag började vara på dagkirurgen då. Det är ju nåt annorlunda och dagen går över ganska fort.

Ikväll sänds Kvinnliga fighters på TV3 i serien Svenskars hemliga liv:

Hanna Sillén, Soumia Mehnaoui och Jenny Sjödin är tre unga kvinnor som tycker om att slåss. Privat är de lugna och städade men i ringen får motståndarna se upp. De har alla höga ambitioner men vägen till framgång kostar blod, svett och tårar.



Hanna Sillen har jag sett slåss två gånger. Första gången gick det ju inget vidare, men andra gick desto bättre. Hoppas få se henne igen på The Zone i mars. Nu finns det ju inte en chans i världen att jag orkar se det ikväll, men förhoppningsvis finns det på TV3 Play imorgon så man kan kika.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: