Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: S.O.S

Monday, November 14, 2011

S.O.S

Har en radiolåt på huvudet. Mycket frustrerande för jag vet inte hur den hamnade där eller vad det är för artist. FÖRSVINN!

Vaknar och har ont i hela kroppen efter gårdagens träning. Konstigt det är att det känns så annorlunda att springa när man gör det på löpband mot när man gör det ute. Fast nu är det nog styrkan jag har ont av. Armar och mage främst. Men det kan jag ta. Det som är mindre kul är att halsen gör ont. Kände redan i går kväll att nåt inte va helt hundra... och nu... ja, det är inte bättre. Darn.

Planen är träning efter jobbet och känner jag mig inte sämre kommer jag genomföra. Har stoppat i min motgift och hoppas det hjälper.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: