Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: KUL!

Wednesday, November 09, 2011

KUL!

Jag har i princip gått omkring och ångrat mig hela dagen att jag sa att jag skulle hänka med och träna ikväll. Trött så in i norden trodde jag banne mig inte jag skulle palla, men när klockan slog 16.30 typ kunde jag ju inte ångra mig för då satt på jag på Friskis och väntade på Emma som var och hämtade bilen. Och fasen vad kul det var. Aerobics med Alexandra. Det var ju otroligt länge sen och jag hade väl bara glömt eller förträngt hur kul det var.

Nu är jag ju bra sugen på att köpa mig ett kort, men... Friskis har blivit helt kass. Det är typ bara detta passet som verkar kul. Det finns ett Step kvar och det är sent på måndagar och då kommer jag ju aldrig orka ändå. Får se hur jag gör.

Och på tal om nåt helt annat. Jag har en geting inne. Det är ju för fan vinter. Ska inte de va döa vid detta laget?

Image and video hosting by TinyPic

No comments: