Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nervöst

Wednesday, November 02, 2011

Nervöst

Det är nästan så jag måste gå förbi bilen på vägen till jobbet och se om den startar. Tänk om den inte gör det. Då börjar jag nog grina.


Efter jobbet blir det väl att ta tag i de där med framlampan. Denna ser ut som den vi bytte sist, men vad vet jag? Inte ett skiiiiiiiiiiiiiiiiit!

Onsdag idag och jag förutspår en lugn dag på jobbet (med reservation för fel). Det är ju höstlov och medan detta fenomen orsakar mycket på operation är det tvärtom på mottagningen... men å andra sidan är ju vi färre också så vi kanske får att göra ändå när jag tänker efter. Men när jag kollade listan igår såg den väldigt tunn ut. Nu kan tyckas detta skulle vara nåt man blev nöjd över, men snarare tvärtom. Jag vill hellre ha att göra så det går snabbt... men man kan ju inte få allt... eller?


Image and video hosting by TinyPic

No comments: