Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Bilen rullar

Tuesday, November 01, 2011

Bilen rullar

Ja, herregud. Mamma kom med sina startkablar i högsta hugg rund 17, men när vi kollade hur vi skulle koppla insåg vi att vi inte visste var vi skulle koppla minuskabeln som skulle sättas på nåt jordat. Hmm, vafan är jordat? Hur som helst stod det en man och en kvinna på parkeringen och mamma stegade fram och bad den snälla herren om hjälp. Han startade bilen i ett kick åt mig och sen var det bara att ge sig ut och köra. Jag körde och körde och hamnade i Kumla och åter igen.

När jag höll på att spricka av kissnödighet och insåg att jag inte skulle klara mer åkte jag hem och stängde av motorn. Va livrädd när jag skulle vrida om nyckeln igen, men den starta! Jippy. Hann inte testa mer för jag var tvungen in för att uträtta mina behov. Får ta en repa med den i morrn igen. måste nämligen till macken för så fort ett problem var åtgärdat kom nästa. En trasig framlykta. Suck... ska det aldrig ta slut. Jag och Christian bytte en av dom för inte alt för länge sen så jag vet att det går att göra det själv. Frågan är bara hur vi gjorde och vad vi hade för lampa. Jaja, orkar inte tänka mer på det nu så det får bli morgondagens problem.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: