Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Slippery

Saturday, November 12, 2011

Slippery

Nyss inkommen efter morgonlöpet. Imman ligger så tät att det var svårt att se vad som fanns framför fötterna. Dessutom är löven fruktansvärt hala just nu. Mp3an var helt urladdad så jag fick springa för tysta öron. Men jag ska inte klaga. Det gick riktigt bra ändå och det var superskönt. Blev inte npn långrunda direkt, men jag måste ju spara lite på krafterna eftersom det blir träning igen klockan 11.00 med Emma på Friskis.

Andra omgången tvätt är i maskinen. Fy sjutton va skönt att få det gjort. Lite frukost i magen nu... ägg och gröt såklart innan jag ger mig på nästa projekt. Tänkte hinna med att städa nånstans innan jag drar vidare.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: