Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Lonely Stacia

Thursday, November 10, 2011

Lonely Stacia

Usch, min ångest, eller vad man ska kalla det, över att det snart är helg och jag inte ska få träffa min baby börjar ta över helt. Humöret är på botten och allt känns tråkigt. Nu är det ju inte så att jag kommer vara sysslolös. Mitt hem har ju mer eller mindre förfallit senaste tiden eftersom jag ju aldrig är hemma och tvätt, städ och pyssel kommer täcka en stor del. Dessutom med lite inplanerad träning med Emma och lite shopping som behöver göras + alla goa serier och MMA jag har att se kommer helgen nog bli ganska smockad, men ändå. Jag saknar Daniel och har svårt att se hur jag ska stå ut ända till  halv 7 på kvällen nästa fredag innan jag får träffa honom. Döden!

Ska bädda ner mig i soffan nu och inte göra ett skit mer än tycka synd om mig själv nu... SÅ DET SÅ!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: