Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vad ni än gör...

Wednesday, October 05, 2011

Vad ni än gör...

... om ni ska boka hotell. Gör det direkt via hotellet. Inte via agenter som Hotels.com. Nu har både jag och Daniel försökt omboka vår resa under två veckors tid och det går inte enligt dom. Pratar man med hotellet går det att lösa bara agenten ringer dom, men icke... Pust! Jag undrar hur mycket tid sammanlagt jag pratat med bägge parter idag... det handlar om timmar i alla fall.

Jag har haft en betydligt bättre dag i dag hur som helst. Huvudvärken har hållt sig borta förutom en sväng innan lunch och det gjorde ju allt annat mycket roligare och lättare.

Dessutom börjar det ju närma sig helg nu. Jag längtar så till kl 18.48 (och att tåget är i tid då alltså).


Image and video hosting by TinyPic

No comments: