Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vad hände med Halloween?

Wednesday, October 26, 2011

Vad hände med Halloween?

Jag har sovit mig igenom hela natten, men ändock vaknar jag och det känns som jag inte sovit alls. Har jag fått en släng av hösttrötthet? I guess so. Jag skulle nog kunna göra vad som helst för att slippa ge mig iväg och bara krypa ner igen. Alltså vad som helst som inte skulle ge mig ångest... som att lögnaktigt sjukskriva sig typ.


Jag funderade igår och fortfarande på vad som hände med Halloween. Det känns som det var otroligt hypat för några år sen i alla fall. När jag var och letade grejer igår var det likadant på både Maxi och Citygross. En pytteliten sektion med lite papperstallrikar och bröte i orange och svart och det var allt. Däremot, fanns i bägge affärerna enorma sektioner med julgrejer. Det är lite väl tidigt tycker jag. Man hinner ju tröttna redan innan det börjat. Halloween må vara mycket kommersiellt, men jag gillar den högtiden. Och alls som argumenterar om det kan ju bara kolla på vad julen har blivit.Nåt mer kommersiellt får man leta efter.

Oh well. Idag efter jobbet fortsätter jakten på ingredienser till de perfekta Halloweenmuffinsana


Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Replacement Windows Greensboro said...

Lovely blog thanks for taking the time to share this.