Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kanelbullens (å min) dag...

Tuesday, October 04, 2011

Kanelbullens (å min) dag...

Tisdag... min absolut värsta dag på veckan... kanelbullens dag... å så min föllsedag åsså.

Dagen börjar med ett möte med storchefen. Inget jag ser fram emot alls faktiskt. Sen ska jag va på dagkirurgen å det blir la kanske ok, men jag skulle gärna hoppa över denna dagen helt och hållet känns det som. Vaknar liksom på ett nedstämt humör. Mycket irriterande eftersom jag ju egentligen är ganska glad just nu. Allt går så bra med Daniel... nästan så jag blir rädd att det är FÖR bra. Till helgen kommer han ju hit och det finns ingen anledning för mig alls att vara nedstämd, men just i dag känns det som jag inte kan gö nåt åt det. Kanske blir det bättre bara jag kommer iväg och igång.

Det rör sig i lägenhetsgrytan också... nästan så jag blir yr. Ett direktbyte och två triangelbyten av intresse är aktuella. Det värsta är att jag måste prata med folk i telefon för att styra upp visningar och skit och alla vet ju vad jag tycker om att prata i telefon. Men... det är ju bara att ta tag i det. Jag ska ju vara vuxen nu sägs det.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: