Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Gonatt

Thursday, October 27, 2011

Gonatt

Ännu en kväll till ända... och torsdag kväll dessutom! Det är snart dax för det dagliga kvällssamtalet med darling D innan jag kryper ner under täcket och förhoppningsvis somnar som en stock till Criminal Minds. Med tanke på hur jälla trött jag varit hela veckan hoppas jag kunna få så mycket och så god sömn som möjligt i natt så jag kanske kan va vaken i stund i mon kväll med grabbarna i alla fall.

Jag tror jag har packat och fixat allt jag ska. Det har varit rörigt ikväll med försök att skapa figurer, träning, dammsugning, bad, äggstekning (till den traditionella lunchmacka i bilen) o.s.v. Har inte direkt haft nån struktur på nåt och jag vet inte alls vad jag packat ner eller inte. Det märker jag väl när jag kommer fram om jag glömt nåt, men det är ju inte så noga heller. Bara jag har med mig min present i form av tv-spel till Dennis och mina bakattiraljer är jag nöjd. Och lite underkläder vore ju bra...


Image and video hosting by TinyPic

No comments: