Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Calling Tilburg

Wednesday, October 05, 2011

Calling Tilburg

Idag ska jag ge mig på att ringa Mercure Hotel i Tilburg. Hotels.com försätter jävlas med oss och tänker minsann inte hjälpa oss och har nu hänvisat oss vidare till att försöka boka om direkt på hotellet istället. För att underlätta lite för stackars Daniel som hållit på i två veckor nu har jag tagit på mig att ringa. Inte direkt roande och jag ser verkligen inte fram emot att försöka förklara situationen på engelska för en holländare som antagligen inte pratar den bästa varianten av språket.

Snälla alla håll tummarna för att jag får prata med en rar tillmötesgående människa som förstår vår situation och hjälper oss på bästa sätt!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: