Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Monsterpromenad

Tuesday, October 11, 2011

Monsterpromenad

Förmiddagen på dagkirurgen var perfekt. Lagom att göra... ja, lite mer hade inte gjort nåt, men det flöt på bra. Efter lunch gick musten ur mig totalt och jag flexade ut lite tidigare och gav mig ut i det underbara (om dock lite kyliga) vädret och gick. Och jag gick och gick och gick tills jag nästan stupade.

Tog vägen förbi Clas Olsson och lämnade tillbaka min uppbrunna fjärrmottagare. "Ja, men en sån kan du nog inte ha till TV:n. Den drar nog för mycket ström". Hmm, är det inte läge att skriva det på förpackningen då om man riskerar brinna inne om man testar? Jaja, inga problem att få pengarna tillbaka i alla fall.

Idag skulle vi fått veta vår nya lön. Dock stod det fel personnummer på kuverten och de togs tillbaka. Jag vet alltså inte vad som stod däri, men jag har ju en ganska stark aning om att det inte är direkt mycket. Blir förvånad om det är över hundralappen faktiskt. Att vi får retroaktivt från april kommer nog knappt märkas. Får väl se om vi får veta i morrn och om vi kan få det utbetalat med oktoberlönen.

Nu är jag så trött att jag snart stupar. Skönt och jag hoppas det hjälper mig sova i natt och kanske slippa de onda drömmarna. Vet inte om jag pallar en natt till utan någon som helst kvalitetssömn.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: