Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Happy friday

Friday, October 28, 2011

Happy friday

Om det nu ändå är så att urinproduktionen går ner på natten kan den väl gå ner så pass att man klara HELA natten. Inte vaknar 4.30 och håller på att spricka. Jag vet nog bättre än många att det såklart beror på vad jag drack sista timmarna innan jag gick och la mig, men jag tycker ändå kroppen borde kunna lugna sig liiiite, så man kan i alla fall kan sova till klockan vrålar. Jag menar jag går ju ändå upp 5.00 då. Men icke...

Äntligen fredag. Till skillnad mot förra är det inte minusgrader ute. Skönt när man ska köra. Jag är så uppspelt över att komma iväg att jag blir tokig. Detta är nästan det värsta med allt pendlande. Väntan på att få komma iväg på fredan. Eftersom vi kör halvdagar på jobbet har vi alltid som mest på fredagar. Alla extrapatienter måste in på förmiddagen och samtidigt är vi minst med folk. Stressande att aldrig veta när man kan åka. Nu ska jag ju absolut inte klaga eftersom jag i princip alltid kan komma iväg innan vi slutar. Men... kommer jag i väg runt 12.00 kan jag hinna bort till Damko och hämta Daniel. Det sparar vi mycket tid på eftersom han annars måste ta bussen och det tar bra mycket längre tid.

Jaja, FREDAG som sagt! Jippy!!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: