Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Det närmar sig...

Friday, October 07, 2011

Det närmar sig...

Oj, vad jag varit effektiv sen jag kom hem. Jag brukar ju alltid gå lite tidigare på fredagar eftersom jag inte finner någon mening med att vänta ut tiden till 13.30, men idag hängde jag kvar med de sista för att tiden skulle flyta på lite.

En snabbis in på Lucullus för att köpa mjölk och där hittade jag ett par rullar Smil till Daniel. Det kommer han bli glad för. Sen hem och sen började fejandet.

Sedan jag kom hem har jag tvättat handukar och lakan och hängt upp och klätt in. Jag har städat med både damning, dammsugning och skurhink. Jag har också gjort en köttfärspaj med tomat och massa ost. Jag hade köpt pajdeg... trodde jag, men det visade sig vara pizzadeg (jäkla Maizena som har samma färg på förpackningarna nu för tiden... så var det inte förr. Grönt var paj). Man kan ju tro att det är samma, men det är det ju då inte insåg jag när jag läste på innehållet. Så jag fick helt enkelt göra en egen deg. Jag har ju inte ätit den, men efter en liten gaffel i ett hörn måste jag säga att jag lyckats med bravur! Hoppas bara Daniel gillar den också. Men... planen är inte att den ska ätas idag. Paj är alltid godare om den får stå så planen är att inmundiga den i morgon.

Jag ska strax hoppa in i duschen här så jag blir väck mjöl och stekos. Daniel sitter på tåget och en så länge tycks det vara i tid. Och om allt går enligt planen  möter jag honom på stationen om ca 1½ timma! YEAY!!!



Image and video hosting by TinyPic

No comments: