Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Opigg

Tuesday, October 25, 2011

Opigg

Fy vilken jobbig dag jag haft. Seg som attan och hur mycket kaffe jag än druckit har det inte hjälpt ett dyft. Förmiddagen på dagkirugen bjöd tyvärr inte på mycket action alls. Halva tiden satt jag och stirrade på två sovande människor. På lunchen svidade jag om och gav mig ut och gick i 40 minuter för att piggna till, men det hjälpte banne mig inte. Eftermiddagen var inte mer fartfylld den. Det sved i ögonen och texten bara flöt ihop på skärmen när jag försökte läsa journaler.

Efter jobbet drog jag till Citygross. Det öppnade ju för bara några veckor sedan och jag har spänt sett fram emot att se om det är lika bra som det i Värnamo. Men icke. Det var ju väldigt fräscht och så, men det kändes inte som de fått nån fason på ordningen alls. Stort var det i alla fall... enormt. Jag hittade dock inte det jag var ute efter vilket var bakdekorationer till mina Halloween cupcakes. Så jag drog vidare till Maxi, men dom hade ju inte mer dom. Visst fanns det dekorationer, men inget som hade med Halloween att göra. Hur sjutton ska jag styra upp detta? Allt jag begär är ju lite spöken i socker typ.

Tycker klockan är otroligt lite. Jag längtar efter sängen lika mycket som jag gjort hela dagen. Jag inser ju att det är för tidigt att lägga sig så det är la bara att härda ut lite till.

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Catholic Art said...

This was a lovelly blog post