Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Så duktig!

Wednesday, October 19, 2011

Så duktig!

Så otroligt besviken på mig själv att jag var så löjlig igår när det gällde däckbytet, tog jag tag i saken och ringde grabbarna på Däckprofilen direkt när jag kom hem... innan jag ens hunnit fundera på om jag våga eller ej och de var så trevliga och kunde ta emot mig på en gång så jag brummade dit. Kändes bättre idag när det var lite ljusare och jag hittade dit. Urtrevliga grabbar i 30-årsåldern och snabbt gick det. Jag tog inget däckhotell... onödigt tänkte jag. Grabbarna försedde mig med stora plastpåsar runt däcken för att inte skita ner bilen för mycket och sen körde jag hem och kånkade upp dock två och två på vinden. Så himla skönt att ha det gjort och nu känns det bättre efter min mesighet igår.

Dagen har varit riktigt bra. Det är alltid kul att gå med Malcolm på mottagningen för då är det fart och saker att göra. Förmiddagen gick ursnabbt. Eftermiddagen var lite slöare, men den gick den med och nu är det bara en och en halv arbetsdag kvar!

Vi hade planerat att gå ut på fredag eftersom Bult har releasefest och Cillan för en gång skull var ledig helg. Dock insåg både Daniel och jag att det gått alldeles för mycket pengar denna månad (har ju betalt hela Hollandskalaset) och det känns inte värt att ta från sparkontot till krogen så vi struntar idet. Istället blir det fredagsmys med god mat och antagligen film. Istället blir det lite rajtan på lördag när vi är bjudna till Andess i Surte. Ska bli kul att se hur han bor och har det och det känns faktiskt bra mycket trevligare än att gå ut på krogen. Dock är det trist att inte träffa Cillan och Dick, men det må vi styra upp snart ändå.

Nu går jag på nästa projekt för kvällen som är hårfärgning. Ska testa HMs färg eftersom jag ju hade presentkort där. Har inga höga förhoppningar, men det är ju svart så hur galet kan den bli?


Image and video hosting by TinyPic

No comments: