Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nightmares

Tuesday, October 11, 2011

Nightmares

Varför drömmer jag mardrömmar? Jag har väl aldrig drömt mardrömmar förr. Eller jo, visst har man då och då haft en otäck dröm som gjort att man vaknar, men nu har jag hållt på till och från i snart två veckor. Begriper inte varför. Och jag minns inte drömmarna heller. Jag minns dom då när jag vaknar av dom och jag tycker det är fruktansvärt obehagligt, men när jag vaknar på morgonen har jag ingen aning om vad de handlade om. Vaknade dränkt i svett i morse.

Anledningen till mardrömmar brukar väl vara stress, men vad är jag stressad över? Är det flytt och försöka få till det kanske... det är det enda jag kan tänka. Och där är det ju ganska stiltje just nu. Jag har fortfarande inte hört nåt om när jobbet blir aktuellt och lägenheter söker jag dagligen nya på boplats, men hittills har jag inte fått napp. Ska det fortsätta så här med drömmar tills det faller på plats kommer jag nog gå under.

Två dagar på dagkirurgen framför mig. Ska bli skönt att slippa från mottagningen nu när det är som det är där nere. Dessutom går dagarna fortare när man är där eftersom det är lite annorlunda det vanliga mottagningsjobbet. Skönt.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: