Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Städa!

Thursday, October 06, 2011

Städa!

Ok, jag ger efter... bettskenan ÄR bra. Sovit natten igenom för andra natten i rad. Vaknade lite tidigare idag, men känner mig otroligt utvilad. Fasen också! Jag VILL ju inte ha den.

Längtar tills efter jobbet idag faktiskt. Inte för att det händer nåt speciellt idag, men det är otroligt nära fredag nu och besöket av min älskling och ikväll ska jag städa rent hus så det är fint när han kommer. Låter ju helt sjukt att längta efter att städa, men när det är för nåt bra känns det bara kul. Tvätten som jag inte orkade ta tag i igår kväll har jag hängt in nu på morgonen så det tråkigaste är klart.

Idag är det Daniel som ska ringa och bråka om hotellet. Vi har ju en ljusning nu när hotellet faktiskt säger att de ska hjälpa oss bara hotels.com ringer dom. Så idag blire att tjata på dom så de verkligen tar tag i det åt oss. Skam den som ger sig heter det väl? Om de inte hjälper till idag får vi fortsätta ringa varannan dag tills de gör det. Nu vet vi ju att det faktiskt går och att ena parten är mer än villiga.

Innan jag kommer hem och kan ta tag i städandet väntar en förmiddag uroterapi och en eftermiddag med blåscancerregistreringar. Jihooo!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: