Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Coldish

Friday, October 21, 2011

Coldish


Vilken underbar forecast på mobilen denna morgon. FY! USCH! BLÄ! Blir väl att skrapa rutor  nu på morgonen då. Och jag är jäkla glad att jag faktiskt fixade däckbytet!

Klockan 04.15 slog Hanna upp ögonen idag. Hade verkligen hoppats att kunna sova lite längre så jag inte är helt kaputt och somnar i soffan i kväll, men den gubben gick inte. Somnat i soffan hade jag nog gjort oavsett, men nu är det ju mer garanti än en möjlighet. Försökte somna om, men omöjligt, så 04.30 gick jag upp.

Men... bortser vi från väder och misslyckad morgonsömn är det en underbar dag att vakna upp till! Fredag och resa mot Göteborg så fort jobbet vill släppa mig.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: