Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ugglor på Indiska

Friday, July 08, 2011

Ugglor på Indiska


Fick just sms av Cillan om att det kommit in en massa ugglor på Indiska! Kolla bara dessa örhängen och ring! Must haves såklart. Hoppas de finns i Örebro annars får jag la vänta en vecka.


Vilket kepigt väder det blev. Så fort jag kom hem blev det kolsvart på himlen och jag trodde ett tag jag skulle gå sönder av kvavheten, men efter några droppar regn blev det bättre och jag gav mig ut och gick. Ena sekunden blått och sol, nästa grått och regn. Lite förvirrande. Men promenaden var skön. Det blev 70 minuter i volvoskorna. Kommer med säkerhet ha ont i benhinnorna i morrn, men är det nåt jag är bra på är det att ignorera krämpor.

Planerar Kilsbergen imon. Det ska... i alla fall om man tror Klart.se bli strålande väder och då är det ju givet. Hade ju varit kul att få med sig nån, men konstigt nog verkar inte alls vara lika förtjusta i spontana bergsvandringar som jag. Jaja, jag har gått där själv mången gånger förr och kan la gö't igen. Tror jag ska ge mig på Falkaslingan på 10 km i mon minsann.

Nu dusch och lite korsord på balkony!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: