Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Skrämmande skit

Saturday, July 30, 2011

Skrämmande skit

Ok, Open Art i all ära, men detta skrämmer mig faktiskt
Nyss hemkommen från stan. Traskat runt ett tag och har faktistk fyndat på REA... jag som aldrig hittar nåt på REA annars. En ros wct-jacka med mörkgrå ränder och ett par grå 3/4 myspysbrallor med rosa ränder. Adidas såklart! För halva REA-priset. Så himla nöjd. Och i en annan del av landet har jag just fått höra att far och son Velander gjort ett och annat fynd på loppis också. Bland annat en gasmask för 50 kronor. Mycket bra gjort.

Eftermiddagen avslutades på Jensen Böfhus med mamma och Jordan. Ok, det var inget fel på maten även om jag ätit godare, men servicen gott folk. UNDER ALL KRITIK! NÄr vi kom fick vi sitta vid ett bord som aldrig sett en trasa, servitörskan missuppfatta drickbeställningen, det tog 100 år att få vår mat och sen försvann hon totalt. Typ gick hem. Jag har aldrig sett en människa som varit så uttråkad på jobbet. Hon kan inte varit gammal och det var ju med säkerhet ett sommarjobb, men ändå. Jordan som är van vid amerikansk standard där alla servitörer presenterar sig vid namn och kommer och fråga om allt är bra hundra gånger om var helt förskräckt.

KJaja, mätt och belåten sitter jag nu här hemma i soffan och väntar på att maten ska smälta så jag kan ge mig ut på min kvällspromenad. Det är äckligt hett idag så det gör ju inget att vänta lite.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: