Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: MeaniDevil vs. HellSaab

Sunday, July 31, 2011

MeaniDevil vs. HellSaab

Jösses, vad man vänjer sig snabbt. Jag har precis varit och hämtat upp bilen eftersom jag ju ska köra mor och Jordan i morgon ganska tidigt och ville ha den på plats när det är dax att åka. Herregud va konstigt det kändes. Jag satt på golvet, rutorna är supersmå, sikten dålig och växelspaken är ju som en knappnål. Jag trodde jag skulle bli överväldigad av komforten, men den var inte alls skön att köra faktiskt jämfört med min lille bil nu när jag vant mig så vid den. Dessutom är den ju helt ENORM. Får jag tänka på när jag ska parkera och ta mig runt hörn haha.

Jag vänjer mig nog ganska snart dock kan jag tro. Ska trots allt bli skönt att ha AC både på vägen till Arlanda och tillbaka och till Göteborg. Dessutom ska vi åka tidigt och Cillan som inte är så morgonpigg kan ju sova gott i det bekväma sätet.


Ja, ni vet vi skulle upp i bergen. Det blir inge med det och jag gråter (nästan i alla fall). Jordan och mor har bestämt sig för att de inte vill åka och istället vill de ha skjuts ut till Marieberg för att köpa nån sista present till lillgrabben därborta. Jaha, så kan det bli. Skittrist tycker jag, men jag kanske kan åka upp en sväng i morrn eller nåt. Hade ju dock sett fram emot att få lite sällis.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: